Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nej pappa nej.

Idag har vi fått mycket gjort måste jag säga!
Skönt det, men har massor kvar än.
Tur att det bara är onsdag,
imorgon torsdag ska jag handla hem lite mat, slänga skräp, sen kommer Ronny hem och vi ska till mvc, sen fixa allt hemma.. sen göra middag och sen till brorsan på lite födelsedagsfika :)
stress stress, på fredag ska jag iaf inte åka nånstans, bara va hemma och packa..

Dom påminde mig på dagis idag att det är sportlov nästa vecka, hade jag ingen aning om haha, har ingen koll alls på sånt längre. Men Hugo är iaf ledig då, så vi måste ha barnvakt när vi ska på ultraljud på tisdag. Får fråga systeryster om hon kan :)

Idag när Ronny packade lite grejer i Hugo´s rum så vart Hugo ledsen :(
Stackarn funderar väl vad vi gör med alla saker här hemma..
Han sa "nej pappa nej" flera gånger och det nästan sved i hjärtat av att höra det.
Vår lilla älskling ♥

Vi behöver mer kartonger! Om någon har att låna ut så tar jag gärna emot :)

 


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej!



Eleonor heter jag och satt och kikade på familjelivs sida och såg dig där.

Du skrev om vänta tvillingar i Dalarna.

Såg du bor i Mora, själv bor jag i Orsa.

Fick reda på i tisdags att jag väntar tvillingar.

Är beräknad till 21 juli. Roligt om man kunde följa någon mer i samma sits som en annan :O

Har en dotter sen förut på 7 år.



Kram från mig!

2010-02-25 @ 16:20:57
URL: http://eleonorljusterang.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback