Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny vecka.

Måndag och ny vecka, bra de, tiden rullar på, nu vill jag flytta!
Jag hatar att vänta på att tiden ska gå,, jag vill alltid att saker & ting ska ske NU, inte sen.
Men nu är det mindre än 2 veckor kvar iaf, sen ska det bli skönt att få lämna den här lägenheten bakom sig och göra sig hemmastadda i nya lägenheten.
Blir väl att fixa & dona där nån vecka i mars, sen är det april, maj & sen står det inte på förrän vi ska få ut våra pluttar :)

Och det känns så skönt att man går mot vår/sommartider, man känner mer och mer att våren är på väg. fast sen vissa dagar är det -20 och det känns som om man aldrig får nån vår,,
men sakta men säkert kommer den ;)
Skulle inte förvåna mig om det kommer bli en jättevarm sommar,, bara för att jag ska gå och vara höggravid med tvillingar :P
Men det kanske går bra ändå, vi får se :)


Just nu sitter Hugo och tittar på Bompa, han har börjat så han vägrar ha blöja på sig,
är det ett tecken på att han kanske är mer redo för pottan/toaletten?
Fast jag fattar inte hur man ska få han att gå på pottan när han är nödig,
jag säger åt han och försöker förklara, men ändå så kissar han på golvet.. inget bajs än så länge idag iaf ;P
Jaja, han lär sig nog, man får försöka och försöka till det funkar.


Har ni sol hos er idag? :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback