Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

God morgon!
Hugo vaknade 7.20 och var pigg & glad som vanligt :)
Jag var trött & mådde illa som en gris, så lika bra att gå upp..

Nu har vi ätit lite frukost iaf, får hoppas jag får behålla den bara :)
Hugo tittar just nu på Rorri, tacka vet jag barnkanalen på morgonen!
Hugo tittar nästan jämt på det, och det är så bra när jag mår sådär dåligt,
så jag kan sitta ner 5 min.. om vi hinner dvs, ibland är det bara stress innan vi ska gå till dagis.

När vi gick upp var det -25 ute, fyy.
Men jag hörde på radion att dom har sett ett litet vårtecken i vårt kalla land,
en viss fågel hade visat sig på Öland..
jippie.. :P
Det ger mig inget hopp om våren än på länge iaf, vi bor ju långt ifrån Öland :P
Men nåt som irriterar mig, är att endel folk i sverige tror att Mora ligger i Norrland.
Haha, vi bor faktiskt i mitten av Sverige, i Dalarna, inte uppe i Norrland :P

Men Mora är väl mest känt för vasaloppet så då tror ju folk automatiskt att alla här
älskar skidåkning & snö :P
Men det är fel fel fel, dom flesta jag vet hatar vasaloppet och allt vad det innebär.
:p

Nu ska jag snart börja göra Hugo iordning.

Idag måste jag packa mer, imorgon ska vi till mvc & tapetsera det som är kvar som Hugo har ritat på väggen :P så den dagen försvinner ganska fort..

Sen är det bara fredag & lördag kvar och vi ska hinna städa också..

Ha de bra i kylan allihopa! ;)

Hej hej.

 


Kommentarer
Postat av: Emilie mamma till Oliver

Ja de är underbart när vagnen äntligen är bestämd, vi ska köpad en i morgon :D Längtar jätte mycket. Va ska ni ha då?



Jo de där med att folk är avundsjuka stämmer nog ganska bra :D



Fint du fått de här!

2010-02-24 @ 10:01:36
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback