Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Shoooes :)

Jag börjar få abstinens, efter att köpa skor.

Har inte köpt nåt sånt skoj på säkert ett halvår, eller jo vinterskorna, men det var nog kanske ett halvår sen hehe.

Lite trist att va gravid, att inte kunna gå i vilka skor som helst (när snön försvinner), det är inte så bekvämt med höga klackar när man har svullna gravid-fötter ;) Men efter sommaren kanske, fast vad ska man göra då som man behöver ha snygga skor? Hehe, blir nog inge party för mig på läänge efteråt, jag kommer varken ha ork eller viljan, det är så mycket underbarare att vara hemma med sin familj & då kommer vi ha två bebisar att mysa med, och Hugo såklart! :)

 

Tittade lite på nelly iaf, vissa vet man inte om dom är snygga eller fula.. hmm :P

 

 



Dem här två tyckte jag iaf är riktigt snygga, jag gillar fortfarande leopardmönster :)

 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback