Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sötnos då..

Idag är Hugo sjuk.
Han hade ingen feber igår kväll men inatt fick han sån där hemskt hosta, och han verkar ha ont i halsen,, får se hur det går under dagen om han blir sämre eller inte.
Annars ska vi nog hälsa på Andreas & Kerstin en sväng.
Men vi får se, lille David är där också, kanske inte är så bra om han smittas.

Igår lade jag mig 21.30 och somnade strax där på, är så skönt att lägga sig i tid på kvällen och vakna pigg när Hugo vill upp!
Jag är verkligen ingen nattmänniska längre, det var förr när man var yngre & bara hade sig själv att tänka på, nu blir jag ju så trött så tidigt på kvällen haha..

Det är nästan -20 ute idag igen,, det går upp & ner,, igår var det -10, för några dagar sen var det 0 gradigt..
jag vill ha vår nu,, men vi får väl vänta, bor man här så kommer inte våren förräns i april typ..
Jag läste på dt.se att det var snöbrist till vasaloppet,, hmm okej, det är ju hur mycket snö ute som helst, på våran baksida där snön ligger orörd och fin, är det garanterat nästan en halvmeter.
Nog finns det snö, dom får väl leta lite ;)


Nu ska jag ge min son lite blåbärssoppa, bra att han får i sig nånting iaf.
Puss Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback