Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torra händer som bara den.

Hej hej.
Hemkomna från Selja & mammsen, var dit på ljusparty,, jag köpte inga ljus denna gången,,
utan vi köpte snabbmanikyren, handscruben.
Hade den förut men den tog slut, och nu har både jag & Ronny så hemskt torra händer pga vintern..
så den är välbehövlig, jävligt bra är den också så den är värd sina 199 kr!

Jag måste börja bry mig mer om mina händer & naglar..
förut var jag jättenoga och fixade dom hela tiden och dom var fina & fräscha.
Sen fick jag barn och har inte brytt mig, sen när jag väl tänker göra lite manikyr så glömmer jag det lika fort igen hehe.
Har säkert 100 nagellack som bara ligger & massa manikyr grejer & sånt..,, blir väl att slänga nästan alla nagellack antar jag eftersom dom säkert har torkat.


Såg precis reklamen av desperate housewives, åh vad jag längtar tills det börjar :)
Nästa vecka händer massa skoj, vi bor i nya lägenheten, ultraljud på tisdag,
tisdag kväll börjar desperate housewives, onsdag börjar Grey´s Anatomy!! :)
Dom två bästa programmen ever!
Yeeey :)

Sen vet jag inte så mycket mer hehe. Pappa fyller 50 och vi ska på middag nån dag på helgen. Linda kanske skulle ha lite kalas då också :)

Men annars så ska jag väl packa upp & fixa & dona :)

Nu ska jag se på tv, sen sova..
är såå trött.

Puss & God natt


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback