Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag.

Det är väl torsdag idag? Är lite dagvild ibland..

Hugo fick sova rätt så bra inatt iaf, men gud vad han svettades! Stackarn :P Han ser så rolig ut, hans lockar blir ännu lockigare :) Sen vaknade han 6.45 imorse. Jahapp, tur att jag lade mig i tid igår.

 

Jag funderade förut på hur jag kunde känna sparkar så tidigt denna graviditet,

eller inte sparkar men små puffar liksom, småsparkar, som blir starkare för varje vecka.

Men såklart, eftersom det är två där inne som trängs så känner man lättare om dom sparkas & rör sig.

Och eftersom jag har varit gravid förut så känner jag igen puffarna :)
fast förra gången kände jag dom inte förrän v.20 om jag inte minns fel.

 


Magbild ca v.16-17.
Den växer, och den är stenhård ibland hehe, nu börjar jag verkligen känna mig gravid,
eftersom det tar mer på kroppen vid en tvillinggraviditet och när man har varit gravid förut så får man mer ont i magen och i bäckenet och allt var det är som ska fixas inför förlossningen.. så ibland känner jag mig som en gammal tant som ska gå haha.

Föresten, jag läste att när man är i 5e månaden med tvillingar så brukar man va lika stor som en fullgången graviditet med en bebis, haha.
Undrar hur jag kommer se ut om typ 2 månader?..
Jag är ju i 5e månaden snart.
Jaja, det kommer nog gå bra, det är bara roligt.
Tur att jag har Ronny som ställer upp (efter lite tjat) om jag inte orkar städa eller så.
Fast han är duktig, ibland behöver jag inte ens be han om hjälp ;)


Nu ska jag se vad Hugobus gör , det skramlar :P
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

mysigt =) magen växer.. hur mår du å så? är det stor skillnad frå nnu när du är gravid med tvillingar å från när du var gravid med din son=)?

2010-02-11 @ 12:36:11
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback