Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wierd.

Min kära mor var på sjukhuset idag och kollade upp sin hosta,
då hade dom undersökt henne mer och insett att hon kanske inte alls har fibromyalgi, som hon fick diagnosen för 16 år sen. Hon har ju väldigt ont i lederna & allt sånt jämt.
Utan det kunde vara en sjukdom som man kan få om man är väldigt rörlig i lederna som barn & ung, om man kan liksom vrida sig lite hur som helst, om man går tidigt som bebis å sådär.
Vadå snopet att gå i alla dessa år och tro att man har en grej, men sen få reda på att det inte är så utan nåt helt annat.

Man kan fan inte lita på läkarna, jag har noll respekt för dom, man hör bara massa skit hela tiden som dom har gjort fel. Bland det värsta är ju att det är så många som varit in på akuten för t.ex. smärtor nånstans, och blivit hemskickade i tron om att det inte är nån fara, sen har dom dött efter några dagar pga att den där smärtan var allvarlig ändå, det är så hemskt!!
Så borde det inte vara.

Vad händer med sjukvården egentligen, här i mora suger allt verkligen,
den enda avdelning som jag är nöjd med är förlossning/bb, och min BM Kerstin.

Nej fy, man kan inte annat än att hoppas att man inte behöver på nåt sjukhus!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback