Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

1 år sedan. :(

Idag är det ett helt år sedan vi fick lov att avliva min älskade misse.
Lilla Ludde.
Åh vilken hemsk dag och veckorna efteråt, fy vad allt kändes hemskt och jag grät som jag aldrig har gråtit förr.
Ludde var en speciell misse, min första egna och så otroligt gosig och mänsklig.
Matte saknar dig!!


Ludde liten. 2005 eller 2006.





 


Ludde & svartis myser :)

 


Min misse någon timme innan vi åkte till veterinären och
det fanns inget annat att göra än att avliva :(
hjärtat slutade slå av bara nedsövningen, innan själva avlivnings-sprutan, så han var verkligen dålig.
Usch, jag hoppas jag aldrig behöver göra så igen. :(
Jag kände mig så otroligt elak, så hjärtlös.
Nej fy, förlåt mig Ludde, men du mådde så dåligt så jag hade inget val.
Nu mår du bra iaf och springer på ängarna och leker med alla andra :)




Älskade Kurre, som skulle fylla 21 , dog. han fanns i hela mitt liv

och va så söt, sen vart han gammal och smal och gaggig, men han mådde bra ändå, sen somnade han in i min säng.

 


Älskade Svipp!
Gosigare & mänskligare hund får man leta efter! Helt otroligt,
alla tyckte om dig och du var en bästa vän.
7 Nov 08 fick du lov att avlivas pga hjärtfel, 13 år gammal (tror jag).





Lilla Mysan, som vi förlorade så hemskt.
13 Juli 2003 blev hon överkörd av en skördetröska :(
Jävla gubbe som körde, fan va arg jag var.
Usch vad hemskt, det låg hår överallt vid ängen bredvid huset i Selja,
jag är glad att jag inte såg några andra delar.
Det är lite svårt att tänka sig att fina Mysan blev liksom hackad i små bitar,
fyy :(


Alla dessa djur som har lämnat ett avtryck i mitt hjärta,
jag kommer alltid sakna er, även fast minnet tyvärr bleknar :(



Kommentarer
Postat av: Linda

Det va en riktigt liten sötnos du hade, Ludde. Självklart va dom andra och sötisar, men Ludde påminde om min katt mums. hehe, Hoppas ni har det bra Katarina. Kramis från oss i Orsa <3

2010-01-21 @ 17:52:11
URL: http://februaryflicka.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh vilka charmiga katter! 21 år är väldigt mycket :)

2010-01-25 @ 12:49:09
URL: http://phose.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback