Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=D

Tack Marlene för din kommentar, det värmde faktiskt :) ♥

Syrran var ute och åkte lite så jag följde med en sväng,, skönt att se nåt annat och prata med någon, även den lilla stunden gjorde mycket.
Jag är så sugen på godis :P
Jag har varit sugen som fan på sura godisar ett tag, men jag kan typ aldrig äta dom hehe,
så vi har lite i skafferiet, men nu har jag fått blåsor på var sida av tungan, så typiskt :P
Då vill man inte direkt äta sura godisar :P

Choklad var jag sugen på idag, det har jag inte velat ha på jättelänge,
men jag köpte iaf en och mums va gott de va :)
jag är ju chokladoman egenligen hahaha..

det som är jobbigt när man är gravid så är det att när man väl blir sugen på nåt, så blir man SUGEN, då vill man äta det NUUU. :P
Lite svårt att veta vad som är gott bara, smakerna ändras ju rätt så mycket under en graviditet,
jag har inte alls tyckt om det jag tyckte om före jag vart gravid.
Så då får man försöka komma på nåt annat, nåt nytt att tycka om, men ibland har man ingen fantasi att komma på vad :P


Jaja, jag vet att mina inlägg inte är så roliga nu för tiden, för att jag bara skriver om jag mår dåligt eller bra eller maten eller så :P
men jag har inte gjort så mycket den senaste tiden som är roligt att läsa om :P
Ska iaf lägga ut lite nya bilder, imorgon kanske.


Just nu tittar jag på Biggest loser, han kom hem efter att inte ha varit hemma på länge,
åh såna moments är så fina, alla är så glada, man verkligen känner glädjen ända hem hit :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja de är drygt det där med hormonerna.. jag känner mig alltid sugen på nåt, men vet aldrig vad :( så kan äta massa saker bara för att försöka hitta det som jag ville ha!

suck..

2010-01-14 @ 20:49:00
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback