Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Filmtips.


Såg precis på denna och den var jättebra. Men sorglig.
Man får verkligen en funderare, man borde visa varandra mer omtanke än vad man gör..
man vet liksom aldrig när något kan hända, och då kanske det är för sent.


Imorgon ska jag upp jättetidigt, kl.06.00. kommer må så hemskt dåligt,
pga att inte få sova tillräckligt och jag ska dricka det där jävla sockret,
ska ju på glucosbelastningen..
jag som inte ens kan äta 2 godisar utan att må dåligt, jag hatar socker och mår bara illa av det.
Jag kommer gå under där imorgon,, men men dom får väl återuppliva mig haha.
Skönt att ha det gjort sen men hela dagen kommer bli koko.
Min kära mor ska ta hand om Hugo en stund på eftermiddagen så jag kan få vila och ta igen lite energi.
Ronny jobbar ju kväll så jag ska orka fixa allt med Hugo själv & det kommer inte bli det lättaste när jag kommer må ännu sämre än vad jag brukar..
så lika bra att göra såhär, för Hugo´s skull så han får se en glad & piggare mamma igen ;)


Sen på tisdag är det ultraljud :)

Nu ska jag äta något, får varken äta eller dricka efter kl 22.00 så måste försöka få i mig något innan det.

Hej så länge...


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hehe ja det blir väl så :)

Ja trots-åldern är väl ingenting,

man längtar efter direkt :p



Jag går in i vecka 17 idag faktist :)

Minns inte heller om du har frågat,

eller inte :p

Minnet är bra men kort ;)



Haft en bra helg ?

2010-02-01 @ 11:34:34
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: LindA

Den filmen är sjukt bra, jag kan verkligen rekomendera The Proposal. Sjukt bra och rolig hehe! Saknar dig, vi bör träffas något denna vecka. Kramis <3

2010-02-01 @ 13:15:29
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback