Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God kväll!

Gårdagen var jättemysig :)
Jag & Hugo mötte Emma, sen handlade vi lite mat..
hem & gjorde klart det sen åt vi.
Sen gjorde vi typ ingenting. Tittade på tv.
När Hugo somnade så tittade vi på The Eye,,
sen vid 12 slaget så var det massa fyrverkerier här vid pulkabacken alldeles bredvid oss.
Jag & Emma stod i köket och såg allt jättebra, skönt, då slapp vi ut i kylan ;)

Hugo sov som en stock, fast dom även hade fyrverkerier här vid parkeringen utanför Hugos fönster.

Sen gick vi och lade oss.
Hugo vaknade i natt och kom till oss, och var jättegnällig.
Jag sov typ 2 timmar på hela natten så idag har jag haft migrän & mått extremt illa.
Så typiskt att det ska bli så när man har besök, tur att hon är så förstående & så snäll så jag kunde vila på förmiddagen.

Sen när hon åkte hem så tittade jag på Smekmånaden på tvn, sen sov jag i 2 timmar.. skönt.
Men huvudvärken var kvar ändå..
Hoppas verkligen den är borta imorgon!!
Man känner sig så elak mot Hugo när man inte orkar leka så mycket..


Nu tittar vi på Kalle och chokladbutiken, jag blir såå sugen på godis :D
Men vi har inget hemma som lockar..
så det sket sig :P

Jaja..
lägger ut lite bilder imorgon.
Puss på er


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback