Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Lördag idag.
Än så länge så har jag inte spytt! :)
Det känns underbart, jag hoppas det blir så resten av dagen.
Sorry om det är äckligt att läsa haha, men ni behöver inte läsa om ni inte vill..


Jag är faktiskt pigg idag, så älskade pappa R får sovmorgon.
Han har ställt upp så mycket nu när jag har mått så dåligt, jag är faktiskt förvånad hehe.
Han har tagit hand om Hugo, men det gör han alltid, han är ju faktiskt världens bästa pappa :)
Men sen har han städat massor, lagat mat, handlat, servat mig, m.m.

Men det är ju så det ska vara, älskar man varandra så måste man ju både ge och ta,
och han har verkligen visat att han vill hjälpa mig om jag mår dåligt.
Så när jag mår bra igen, så ska han få blir lite servad :)



Just nu tittar Hugo på barnkanalen, vi ska snart göra oss klara för att ta en promenad.
Det var inte så kallt idag tror jag, -12 bara.
Lite skillnad mot för nån dag sen, då var det -27.


Jaja, lägger ut bilder sen också om jag hinner.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej. Allt bra nu efter nyår ? :)

2010-01-02 @ 10:40:02
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback