Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helg!

Jag kom precis på att det är ju helg, eller ja, Fredag idag!
Undrar vad man ska hitta på i helgen då?
Äta nåt gott & bara mysa kanske.
Tacopaj var längesen, godaste tacopajen ever! :)
med massa grönsaker!
Ja så gör vi nog.

Älskling kanske skulle jobba imorgon, men det blir ju inte hela dagen isåfall så nåt kul kan vi nog göra, jag Ronny & Hugo :)


Jag har funderat på vad det är med mina inlägg som kan irritera så, det är ju bara ord,
mina ord, och varför tar man ens åt sig av det jag skriver som handlar om mitt liv?
Det är ju som sagt mitt liv och inte ditt.
Jag har fortfarande svårt att förstå att den människan är sådär, trodde tvärtom faktiskt men man ska nog aldrig tro gott om folk som man hört massa tok om..
tyvärr,, jag brukar aldrig lyssna på vad folk säger utan jag går alltid efter min egen uppfattning, men ibland funkar det inte..


Det blir ingen träff med Sandra idag, mitt huvud spränger alldeles för mycket.
Sen när Ronny kommer hem så skulle han ta med sig Hugo och gå till farfar på Havergärdsvägen och leka lite :)
Det kan vara bra, lite pappa & son tid.
Jag ska försöka sova en stund, mår så hemskt illa när jag är såhär trött och har ont i huvudet.

Vad ska ni göra i helgen? Nånting roligt?

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

jo jag förstår att det e klart man ska få skriva precis vad man tycker.. men det som känns jobbigt att det är vissa i min närhet som kan ta illa upp! visst skulle jag kunna ha en låst blogg, men dessa människor som jag inte vill ska läsa kommer ju att fråga efter lösen och då blir det ju inte en blogg där jag kan skriva vad jag vill iaf..

äh, jag kör på ett tag till.. får väl försöka snacka av mig här hemma om det är något!



hoppas att ni får en underbar helg!

2010-01-29 @ 10:02:39
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej !! Ja det känns inte alls bra detta :( Och sant det du säger. Är sjuk nästan hela tiden,jobbigt som bara den :(



Nu har vi iaf varit på ultraljud och jag är idag i V.16+4 så va lite mindre än jag trott så måste tillbaks efter Thailand för en ny titt :)

Hur går det för dig ??

Tacktack Kram

2010-01-29 @ 10:23:38
URL: http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oh va kul,lycka till då måste jag ju säga :)

Ja det ska bli helt underbart att komma ifrån vardagen och det kalla gråa svealandet :P

Haha

2010-01-29 @ 12:32:41
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback