Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lööördag.

Idag känns allt lite bättre.
Mamma & Syster kommer och hälsar på sen, syrran ska ju ha praktik i Falun i en månad nu igen så vi måste ses lite innan vi är ifrån varandra i en hel månad. :( Kommer sakna dig massor!!

Jag ska tapetsera lite också, är en snutt i hallen som jag kan fixa själv, annars behöver jag nog lite hjälp så det inte blir massa knölar & blir ojämt haha.

Vi kanske skulle till Helen & Henkan på middag också, men igår sa Ronny att det inte blev av?
Är lite jobbigt att åka på middag när man inte kan äta och mår så jäkla illa och spyr av minsta lilla lukt, syn eller vad som helst..
så vi får väl se.
Jag saknar iaf att umgås! Jäkla skit att jag har mått såhär så länge nu, det rubbar allt. Jag kan knappt umgås med folk, om dom inte kommer hit.. men jag håller förhoppningarna uppe att jag mår bra snart igen!

Lite gamla bilder :)


Dopet :) Min fina lilla plutt, här var han nästan 3 månader gammal.



Inpackad i för stor overall :) Här var han bara 1-2 mån.


Hihi :)
det var när han var ungefär 10 mån. Han har alltid
varit så blond så det ser ut som att han inte har nå hår :P



Moster/gudmor & Hugo :)


Flummbebis. :)


Hugo och mormor Irene :)


Ah jag har så mycket kort så jag hade kunnat seta här i en evighet, men det får duga så länge :)


Kommentarer
Postat av: Ammie

jag har nog bara tappat 2 kilo om min våg stämmer :) men magen har börjat hänga :p och låren så nått har ju hänt!



jaa ska bli skönt att få ut dom så jag slipper alla problem med dom :)



grannar, jadu, david har ju en massa folk dag som natt så det bankas o skriks, sen den nya grannen bredvid david poppar som fan, jag hör vilka låtar han spelar o de e ja.. usch.. han kan komma hem 4 på natten o börja spela!



jaa en tallinresa till blire :D klart vi tar det när bäbsen kommit ut :D vi måste ju kunna festa ;)



vi måste ses snart, jag kan komma till dig nån dag om du vill? om de känns bättre!



Puss <3

2010-01-16 @ 12:33:46
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback