Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag

Jag tycker det är så skönt med vardag igen!
Det har hänt så mycket under dom röda helgdagarna, sånt som man måste fixa och inte går att fixa bara för att det varit stängt överallt och ingen jobbat..

Och så ska det bli skönt med rutiner igen.. Hugo börjar på dagis imorgon,
då måste jag städa, för på onsdag ska lägenheten förbesiktas.
Jag & mamma tapetserade i lördags, där katterna har rivit och där Hugo har lekt konstnär ;)
Hoppas det blir godkänt,, men det borde det bli, har dom godkänt mina målningar i alla lägenheter så borde dom godkänna detta haha.

Hugo är så söt, han vet att man inte ska rita på väggen,
så fort vi är nånstans, t.ex. toan vid willys, där det är ritat i taket,
så blir Hugo arg, pekar, rynkar på ögonbrynen och säger "fyyyy". :P
Han är en ordentlig pojke :)
Så fort vi ska gå ut så säger han "bil med mormor", han älskar att åka bil med mormor ;)
fast oftast så ska vi åka vagn eller pulka men det går bra det också.
När vi kommer hem till min mormor & morfar så säger han "pippi" och springer direkt in till rummet där dom har fågeln :)
Det är så mycket som han gör hela tiden, man hinner inte med.
Han är så smart, som alla alltid har sagt så kan man inte tro hur gammal han är,
han har alltid varit lite före och alla tror att han är nästan ett år äldre än vad han är.
Man blir så stolt :)

Mamma & pappas lille gospojke <3



Nu ska vi plocka lite i hans rum, ska försöka packa lite av hans leksaker som han inte använder så ofta,
fast risken finns att han ser dom då och kommer på att han vill leka med dom igen och packar upp dom. :P


Hej.



Hittade lite gamla bilder på den här skruttdatorn :)
Furuvik aug 08.


Sötis hos sin farmor & Rolf, måste ha varit typ sommaren 08.


Juni 08.
Hugo var nästan 8 månader där.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback