Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Morrn morrn.

Idag fick jag sovmorgon, skönt.
Ronny har börjat prata i sömnen nu igen och inatt skrek han "Nej Hugo stanna här", och jag sa åt han att va tyst för Hugo låg och sov, då sa han "Hugo går ut".
Sen vaknade Ronny och förstod ingenting :P

Men när jag vaknar så kan jag inte somna om på flera timmar så imorse var jag något trött..

Ronny var snäll och gick upp med Hugo ♥
Han har varit så snäll mot mig under denna graviditet, ställt upp så mycket, och jag är såå tacksam!

Idag ska jag fixa med lite foton, sen kommer syster och hälsar på, hon är hemma i helgen.
Sen imorgon åker hon till Falun igen, hon har praktik i Borlänge / Falun på Carlings.


Nu ska jag försöka äta lite frukost..
Ha de bra alla!

Hej.


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej jag mår själv också bra :)

Haft en skön vecka?

2010-01-23 @ 15:46:08
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback