Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mr.Bean

Ja han är rolig ibland han haha. :P
han är på tv just nu, därför kom jag att tänka på han ;)


Har varit och handlat lite, ska göra tacopaj idag så lite ingredienser behövdes.
Köpte såna där cheerios-flingor, jag kan inte få i mig mackor eller andra flingor på morgonen,
har försökt.. så ska se om det går att få i sig såna iaf, mår så dåligt hela förmiddagen för att jag inte får i mig nån näring.
Jag har nog försökt med allt snart, allt som är lätt att få ner, men det går knappt att svälja..
Ska bli så skönt med ultraljud på tisdag så jag vet hur långt gången jag är och så man får ett annat perspektiv på allt.

Har iaf nyss ätit korv med bröd, & räksallad, Mums med räksallad :)
fast jag blev så jäkla mätt så usch. men jag ska inte klaga! :)


Nu ska jag diska. sen får vi se vad vi hittar på tills det är dags att göra middag.

Blir galen på kylan iaf, idag är det -25 igen.
Kunde vi inte fått ha -5 ett tag till, det är så jobbigt när det är närmare -30 och man inte kan göra nåt ute..

Det är nästan så att man vill flytta till ett varmt land!

Fast då skulle jag sakna alla nära och kära för mycket så det skulle jag inte klara av.. :P


Kommentarer
Postat av: Jenka

Okej :) Hur gammal e din lilla pojk då? Söt han e,

gillar bilden i mitten på er två! :)

2010-01-30 @ 14:58:53
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: sannie

Lördag idag, hoppas din dag blir awesome :)

kram

2010-01-30 @ 15:31:07
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Jenka

Tacktack! Ja det får inte gå så fort :/ ledsamt!

2010-01-30 @ 19:41:01
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback