Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mysmorgon :)

Idag jobbar Ronny, duktig pojke :)

Hugo var sådär mysig imorse, när han vaknar så kommer han alltid och tittar mig rakt i ansiktet och skriker "mammaaaa", och om jag bara säger ja utan att öppna ögonen så ropar han ännu mer,
han SKA väcka mig ;)
Men sen så hämtar han nån bil och så kommer han och kryper ner i sängen igen och ligger där och leker med bilen och jag kan halvsova lite till :)
Skönt när han är så snäll och jag är sådär hemskt trött så ögonen knappt går att öppna.
En liten stund är jag nöjd, så man hinner vakna till.

Sen vill han upp och vill ha faffa, saft..
fast han får inge saft :P han får frukost istället.


Det snöar idag, nu vill vi ju inte ha nå mer snö, bort med skiten så vi får vår nån gång!!


Nej nu mår jag illa,, jag mår illa ibland när jag sitter vid datorn.. :P


Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det gick på 25 000 och jag är mer nöjd än jag trodde jag skulle kunna bli, dom blev skitfina! :))

2010-01-22 @ 13:26:55
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för din kommentar Nina, så kul att komma in till bloggen om man fått en :)

Med mig är det bara bra, jag är hemma i Våmhus nu så nu är allt frid och fröjd:) Med skolan går det jätte bra, det är hemlängtan som krånglar bara men det går:)

Hur är det själv och hur går det med gradiviteten? :)

Kram

2010-01-22 @ 21:16:39
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback