Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nån som vet?

Jag har haft sån huvudvärk i flera dagar, sån där sprängande huvudvärk.
Det blir värre när jag gör nåt som är lite ansträngande när man känner sin egen puls och det dunkar i huvudet när blodet pumpar, och jag blir så otrooligt trött i armarna, helt konstigt men jag kan knappt lyfta dom utan jag blir typ lite lam och det känns jättefel :P
Ibland kan jag inte göra annat än att sitta ner och glo typ..


Varför blir det så?
Kan det ha nåt mer blodtrycket eller nåt att göra?
Alla prover har hittills varit bra,,
det kanske beror på att jag inte kan äta så bra?

Det är så mycket som händer med kroppen så man blir helt koko..


Jag tog fram min bok om att vänta barn som jag fick när jag väntade Hugo,
den lusläste jag då :P
Nu har jag inte ens tittat så noga..
jag läste lite om illamående och det stod att det är bevisat att dom som mår illa inte har lika stor risk att få missfall,, så det känns ju lite tryggare iaf ;P
Man tänker att när man mår så otroligt dåligt så kan ju inte fostret må bra,
men tydligen så gör den det :P




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Förstår hur du menar med skrytet , har sådana i min omgivning & det är bara tröttsamt att höra på faktiskt men dom mår väl bra av det kanske haha ;)

Ang. maten så har vi inte varit jätteoroliga innan just acetondoften började komma eftersom det är tydliga tecken på att kroppen är inställd på svält :/ Men vi får se vad läkaren säger om vi nu får en tid !

2010-01-17 @ 22:40:53
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Tack för att du kommenterade på min blogg :) Jag tycker också att det är viktigt att man äter tillsammans i den mån det går :) Tror barnen blir mer harmoniska vid middagsbordet och äter mer när dom ser att dom andra äter :)



Vilken vecka är du i? :)

2010-01-17 @ 23:16:16
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback