Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oh no!

Hugo är magsjuk, tror jag.
Han har spytt några ggr, 40 min efter att pappa Ronny åkt till jobbet :P
Fan, det är inte lätt när man spyr för minsta lilla själv, jävla illamående!

Det jobbiga är att Hugo aldrig har varit magsjuk / spysjuk förut,
bara ut från andra hållet..
så jag vet inte riktigt hur man gör?!

Han lyckades pricka hinken iaf, jag har ju alltid en bredvid min säng nu när jag har mått så dåligt själv, IFALL ATT liksom.
Nu kom den till användning.


Så typiskt, jag & mamma pratade igår om magsjuka,,
bland annat om att Hugo aldrig har varit riktigt magsjuk, och vilken tur vi hade haft.
Vissa andra är ju magsjuka hela tiden..
vi kanske aldrig skulle ha sagt nånting om det överhuvudtaget. :P


Vi gick iaf upp för en liten stund sedan och han tittar på barnprogram..
får se hur dagen blir!

Blir det värre får pappa Ronny åka hem från jobbet, jag kommer aldrig klara av detta själv när jag mår som jag gör + att det inte vart många timmars sömn inatt alls..

Fast Hugo kommer nog behöva sova en stund till han också.

Ja vi får se helt enkelt..


Då vet ni, kom inte hit idag :P



Kommentarer
Postat av: jessica

OH NEJ!!! Vad hemskt, hoppas jag inte blev smittad, jag är livrädd för magsjuka.. :D hihi.. Hoppas han kryar på sig fort! Inte alls skoj att bara spy..;/ Puss<3

2010-01-18 @ 07:13:54
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: E ☆ Aspelin

Tack :D

2010-01-18 @ 09:51:50
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hon ligger lite under den normala viktkurvan men följer sin egna & så lite över medel i längden .

Nja , hon har luktat det i omgångar så det är nog inget tillfälligt men är inget konstigt om hennes kropp vissa dagar ställs in på svält när hon varken äter eller dricker något vidare.

2010-01-18 @ 10:38:25
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Ok, är det RUL du ska på nu då? Jag är bara i v.8 :)

2010-01-18 @ 11:14:10
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback