Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Jag mår som vanligt idag, bättre än om jag hade varit sjuk alltså.
Ronny & Hugo är hemma idag med.
Hugo mår bra, men lika bra att va hemma någon dag extra.

Jag har packat lite, jag kommer ha blandade känslor att flytta..
När vi flyttade hit 12 oktober 2008 så tänkte jag att jag ska aldrig flytta härifrån haha,
jag trivdes på en gång här.
Innan jag märkte vilka störda grannar det var..
Nu har dom flesta flyttat och vi har fått en granne som faktiskt går att prata med och som är trevlig :) och då ska vi flytta,, så typiskt..
men lika bra att flytta innan jag är höggravid, för det orkar jag icke..

Men det ska bli skönt att få större, och med övervåning och jag ska ha klädkammaren som garderob, så jag får mer plats och mer ordning på allt :)
Sånt älskar jag att fixa :)

Jag skulle vilja ha ett stort hus med en stoor walk-in closet!
Jag tycker det är viktigt att man har nåt som är ens eget, mitt lilla space liksom, där jag kan ha mina saker ifred utan att barn eller karlar lägger sig i :P

Men jag kommer sakna den här lägenheten..
det gör jag jämt när jag har flyttat.. mitt rum i Selja, när jag, mamma & syster bodde på hallonstigen, jag saknar min lilla etta på klockarhagen, och lägenheten på stormyren, jag har så mycket minnen från alla ställen så det är alltid lite vemodigt att flytta därifrån.


Nee nu ska jag fixa lite här hemma..
0rka sitta still, det kryper i benen..
puss

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Bra av er som håller Hugo hemma några dagar! Finns så många som skickar iväg sona små för tidigt efter kräksjuka o så sprids det hej vilt! Men smittar ju upp till två tre dygn efter sista spyan! Hoppas du klarar dig, du har ju haft nog av att må sådär!

Kram!

2010-01-20 @ 14:54:21
Postat av: Nanne

Jag har också flyttat ett antal ggr.Först bodde jag i Yvraden.Sen flyttade jag som 17 åring till lockarhagen 59 B.Sen då Lisso (24 år) föddes bodde jag i klockarhagen 49D, sen flyttade vi till Hallonstigen 21 B, sen Tomtebo 9D och sen 11B, sen Älvdalen och där flyttade jag tre ggr,g:a HSB,och sen till en villa vi köpte, sen hos Jerrys pappa och sen ner till Sollerön, sen Nyponstigen, sen hit till Hallonstigen igen.Nu ska jag banne mig inte flytta mig en meter!

2010-01-20 @ 18:59:17
URL: http://anelou.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback