Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Hej hej..
Har fullt upp här hemma, städar & fixar.. förbesiktning kl 15.00,,
jag kan nästan garantera att det blir omtapetsering, Hugo har ju ritat lite här och där :P
Vi har fått bort det värsta iallafall men vi får se.
Men jag bryr mig inte, dom får väl skicka en räkning om dom vill :P
Bara jag slipper göra jobbet för det orkar jag inte..


Hugo ville inte till dagis imorse heller, han tvärvägrade gå in..
det skär i mitt hjärta att tvinga in han, men det går ju över bara han kommer in till sina kompisar.


Jaja, ska fortsätta här..

Grattis till syrran som fick körkort igår!
Nu har snart alla mina småsyskon körkort utom jag hahaha..
men alla har inte lika bra pluggishjärnor som dom och jag har viktigare saker att lägga min energi och pengar på :)
Föresten så får jag ju ingen hjälp iaf så, ingen att köra med eller nåt,,
all uppmärksamhet går ju såklart till småsyskonen först, så har det alltid varit.
Men men jag är glad för hennes skull iaf, nu kan vi ut & brumma bara hon har skaffat en bil :)





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback