Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

OOh.

Det är så spännande på Robinson haha.
Just nu är det reklam..
Så Hans & Jimmy är finalister.
Ärligt talat så är ingen av dem där en riktig värdig vinnare.
Vissa har bara glidit med och haft tur typ.
Dom som verkligen skulle kunna klara sig på en öde ö, ensam & överleva har ju blivit utröstade, och det är för att dom var ett hot mot dom andra.
Lite fel tycker jag, jag trodde att meningen med Robinsonvinnaren var att dom skulle vara en sån som skulle klara sig.. men jag kanske har fel..

Jag har inte gillat Hans alls, Jimmy har jag inte tänkt på så mycket, han har typ bara haft tur.
(av det man får se på tv iaf, sen vet ju inte jag hur allt är)
Men på senare tid har Hans ändrats i mina ögon,
av dem där två så är han den mest värdiga vinnaren tycker jag.
Och det är alltid roligt att se hur dom andra reagerar om han vinner haha.
Sura dåliga förlorare.

Men vi får se, finalen är snart!

Kommentarer
Postat av: Jenka

Ja, det ska bli roligt när hon kan börja säga ord och uttrycka sig mer! Haha, jag tänker precis som du i robinson, jag hatade Hans först, men han har ändrats mer och mer, och nu ville ja att han skulle vinna. Men av alla skulle Mats vunnit tycker ja! Men jag blev sååå glad när Hans vann, för jag tyckte att de var rätt åt Anders, gillar ABSOLUT inte han. Ush ush.. så det var roligt,retas lite ;)

2010-01-30 @ 21:44:54
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: Dessa

Helt Rätt Nina! :D Hans var den värdiga vinnaren i Robinson tycker jag.

Kram <3

2010-01-30 @ 22:19:03
URL: http://dessssssa.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback