Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Surpuppa

Hej hej!
Sitter här medans en sur Hugo sitter och gnäller i soffan,
det märks så väl att han närmar sig 2 1/2 år, han har blivit så trotsig, på ett helt annat sätt än innan.
Haha jag kan inte låta bli att skratta ibland när han inte får som han vill eller när han ska fixa med något och det inte går som han vill, han blir sååå arg, ni ska bara se :P

Men som tur är så går det över på nån sekund sen är han glada goa Hugo igen.


Igår lärde han sig räkna 1,2,3. fast jag vet inte om han förstår riktigt, men han säger 1,2,3 iaf :P
Jag läste att när dom är 2 1/2 ska dom kunna 1,2.

När vi var på maxi igår, ja vi fick lov att handla mat och sånt även fast det finns sjuklingar i detta hem, måste man så måste man.
Iallafall så sa kassörskan att Hugo var så söt, en riktig snygging ;)
Haha va roligt det lät :P
Men sånt är alltid lika roligt att höra, han charmar verkligen alla jämt med sitt söta ansikte och sina guldlockar :)

Mammas pojke ♥

Nej nu ska jag försöka äta frulle, om det går..

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Nanne

Men? Hur kan dom höra er då inte jag hör ett pip????? Skumt!

Ja, jag har då ingen aning om vilka som bor på våran gård.Har bara kontakt med dig. Fast det blir via nätet..hehe.

Jag håller med kassörskan! Hugo är jätte söt och ser så go ut!

Nu ska jag snart åka och handla. Jerry är ju mycket bättre idag. Det verkar vara en lätt magsjuka?

Kram

2010-01-21 @ 12:38:48
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan ! Såg din kommentar på min blogg nu :)

Jo jag va faktiskt hos läkarn igår och han sa precis samma sak :( Har haft lite ryggbesvär tidigare och förstod väl att det skulle bli lite jobbigare med graviditet, men idag blir det till sjukgymnast för att åtminstånde kunna jobba ordentligt. Kul att du hitta till mig och du får jättegärna fortsätta läsa :) Va fin son du har :)



Ha det kanon !

/ Alexandra

2010-01-21 @ 12:45:34
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback