Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Svar.

Svar till Maria:
Jo det känns lika bra att ha han hemma , + att det inte känns nå bra att lämna iväg han ifall han kanske inte mår 100% bra. Så han får va hemma hela veckan och mysa med mig istället :D
Jag hoppas jag också klarar mig, jag mår ju illa varje dag iaf så jag kanske inte får nåt sånt, eller så kanske jag haft en mild spysjuka fast jag trott att det var pga graviditeten :P
Hur är det med er då? Har du ingen blogg föresten??
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

liten halvdålig blogg har jag.

2010-01-20 @ 20:45:47
URL: http://www.nogg.se-toprose
Postat av: Alexandra

Va roligt !

Vi ska också på UL den 2 feb ;D

2010-01-20 @ 21:01:30
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Nanne

Jo, både jag och jerry trivs här. Men Jerry saknar någon att leka med. Blir väl fler barn ute på sommaren.

Lugn område verkar det vara. Är väl bara jag och Jerry som stimmar på varann som hörs här..hehe

Ska bli kul till våren och se hur min bakgård ser ut. Ångrar som fan att jag sågade ner ett träd som växte bredvid altandörren! Men gjort är gjort. Jag fick inte plats annars, att plantera ner mina blommor som jag tog med mig från förra stället. Var nog bara ett "skräpträd" ändå. Eller vet du vad det var för träd? Var det något fint så kommer det säkert upp på nytt för jag lämnade rötterna kvar..

Jag blir vansinnig på förrådsdörrarna, som jag knappt kan låsa upp! Får ni upp era? Även bakdörren krånglar, så jag brukar få gå runt och in på framsidan istället. Jobbigt om jag har flera matkassar som ska in.

Kram i massor till dig och din familj

2010-01-21 @ 09:58:35
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Nanne

Det var några helger sen, som det var ett fasligt basdunkande. Dom höll på till 5 på morgonen. Men jag kunde inte se/höra varifrån det kom.DÅ var jag arg! Kanske det var nån av dom som flyttat? Eller så kom det från andra sidan parkeringen. Er hör jag aldrig, och ändå bor vi vägg i vägg!

Vart ska ni flytta förresten? Nyfiken!

2010-01-21 @ 11:08:32
URL: http://anelou.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback