Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

tisdag.

Hugo sov hela natten utan en enda spya, idag mår han bra och är som vanligt.
Vet inte vad det var för kort spysjuka han hade?
Ronny mår lite bättre men är inte riktigt frisk än.

Jag mår som vanligt, kanske är immun eftersom jag spyr varje dag annars iaf haha.
Nej då men.. vem vet..


Igår fick vi brev hem med en ny ultraljuds-tid, 2 feb. :)
Mindre än 2 veckor kvar, wihii, det står inte på förräns vi är där.
Gud vad spännande, jag kommer bli glad hur många det än är där inne haha,
det kanske bara är en, eller tvillingar, vi får se :P
Jag är glad över att jag har en sån tur att jag kan bli gravid över huvudtaget och att allt har gått så bra hittills!


Nu ska jag försöka äta lite lunch, rester från igår..

Puss & kram


En liten magbild :P
Vet ju inte vilken vecka jag är i men det syns lite.. jag är nånstans mellan v.14 och v.18 typ, byxorna har blivit trånga över magen och linnet är tajt som fan.. kanske dags att köpa mammabyxor snart? magen växer ju alltid fortare när man redan varit gravid förut och magen har varit uttänjd.. :P


Lille Hugo..

 


Kommentarer
Postat av: Sandra-isabellesmamma+gravid

spännande 0) vad tror du själv? tror du att du är längre gången eller attde är två små bebisar där inne =)? om du är i v 14 när har du bf då ? =) är själv i v 14 nämligen :P

2010-01-19 @ 20:14:03
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback