Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tråk..

Isch va tråkigt jag har..
Finns inget att göra, eller jag orkar inte göra nåt..

bara skit på tvn.. Dukes of hazzard men den är inte lika bra som den andra med Johnny Knoxwille i ;)

Har lagt ut massa bilder på bdb, helt meningslöst. folk snokar bara, ingen kan kommentera..

så det är ju trist! lika här på bloggen faktiskt, så många läsare men så få kommentarer,

det är ju bara för att folk snokar & är nyfikna ifall det finns nåt mumsigt som dom kan snacka skit om,
det märks ju, så fort man skriver nåt speciellt om vissa saker så pratar folk direkt, men ni ska inte alltid tro på allt jag skriver, för det är rätt enkelt att skriva helt osanna saker för att testa och se vilka som sprider rykten ;P
. moahaha..
vill ni känna mig, så måste ni faktiskt prata med mig IRL!
Jag märkte rätt tydligt när vi inte hade internet på en vecka, då först fick jag massa sms om hur vi mådde osv, när jag inte skrev nåt här.. men när jag skriver nåt här så kan folk tydligen inte skicka ett sms eller ringa för att kolla läget utan dom tror att vår vänskap räcker med att jag skriver och ni läser typ,, men tyvärr så räcker inte det..

Ni som kommenterar lägger iaf lite intresse i det och det tycker jag är jätteroligt!! :)

Men jag skriver inte alltid för läsarnas skull, utan för min egen för att jag har så mycket jag måste få ur mig, lätta på trycket lite..


Nej slutbabblat för ikväll, ska nog gå och lägga mig och få min skönhetssömn!
God natt, Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra-isabellesmamma+gravid

hihi ok .. är du i v 14 så har du bf två dagar efter mig.. spännande :P

2010-01-21 @ 10:27:24
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Postat av: Nanne

Sällan nån kommenterar på min blogg också.Det bruklar vara kring 50-60 st/dag som är in.Har du bilddagbok? Jag vet inte om jag har nån, men ska kolla.Brukar glömma bort sidor jag är med i..hahaha

2010-01-21 @ 12:42:07
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman, jag vet att jag är sjukt dålig på att kommentera jag ska verkligen bli bättre på det. :) saknar dig, du får höra av dig nästa vecka när du har tid att ses. Love You, finns här för dig vännen <3

2010-01-21 @ 13:48:35
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback