Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Underbart.

Vet ni, jag har inte spytt på 2 dagar nu ;)
Det är så skönt, så lugnt för min stackars mage,
den är ju paj sen förr så det tar som fan att spy varje dag.
Men nu kanske det vänder? :)
Bara för att jag skrev det så blir jag säkert sämre igen haha.

Och jag har fått tillbaka hungerkänslorna, jag har inte känt några såna sen typ början på november..
nu kan jag äta lite när jag är hungrig, inte för att jag måste.
Jag har fått lov att pilla i mig lite mat fast magen varit emot det, för att överleva helt enkelt.
Jag har fått i mig typ 1/6 del av en vanlig normal portion, och bara av det har jag blivit spysjuk av.
och det har bara varit mat en gång om dagen typ.. eller en macka.. osv..
Men både igår och idag har jag kunnat äta normalt igen. :)
Ni ska veta hur skönt det känns, att känna sig som en människa igen, och att få lite energi!
Utan näring blir man ju sååå trött, jag har typ sovit halva dagarna men inte igår ;)

Dom som inte har mått såhär dåligt kan inte ens förstå hur jobbigt det är,
dom tror att man bara överdriver.
Men vänta ni, nästa gång kanske det är er tur och då inser ni allvaret i det hela :P



Kommentarer
Postat av: Matilda

Va kul att höra att du blivit bättre! kan tänka mig hur jobbigt det är att ha det så. Hoppas det fortsätter åt rätt håll! :)

2010-01-11 @ 22:17:01
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se
Postat av: Linda

Kusin, jag vet precis hur du mår, jag mådde så där dom första 5 månaderna.. Jag finns här för dig om du vill prata eller träffas. älskar dig min underbara kusin <3

2010-01-15 @ 12:25:01
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback