Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vi lever!

Hej allihopa.
Vi lever :)
Vårat internet slutade fungera i måndags kväll.
Sen i tisdags tänkte jag att äh det börjar nog funka snart,
sen onsdag var det röd dag..
torsdag ringde jag och då var det nån ip 4 adress eller va de hette som va fel,
men dom skulle ringa open net och dom ska fixa det.
men när får vi se, sega människor!!

Just nu är jag & Hugo hos brorsan och lånar internet,
är lite svårt att plugga utan internet eftersom allt ska ske via internet,,
så jag har förklarat läget för dom..

Jäkla krångel det kan bli när man är lite beroende av internet.
Samtidigt nu så ska Adde formatera om vår dator, lika bra att passa på när vi knappt använder den ändå :P


Jaja, jag ska kolla en till grej sen ska vi hemåt.
Adde ska på bugg sen så vi måste pallra oss..

Ha de bra allihopa, jag skriver så fort vi fått internet igen!!

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback