Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wiie!

Jag fick alldeles nyss ett jätteroligt samtal!! :)
Jag nämner inga namn, men någon av våra vänner ska få bebis ungefär samtidigt som vi!
Ingen kan ens ana vem jag menar, men jag fick bara lov att skriva av mig!

Alltså jag blev jätteglad när jag fick höra det, jag fick rysningar i hela kroppen, hihi det ska verkligen bli roligt att det blir så pass nära oss :)

Jag är såå glad för er skull! Nu kan vi gå och vara tjockisar & shoppa bebisgrejer tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Ammie

åååå ja vill också ha bääääbis nu jue :(

e sååå avis!



puss

2010-01-04 @ 23:16:01
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Marit

Ja vem kan de vara? ;D

Nu är de utslängt på min blogg att jag och Fredrik ska ha barn!

Så nu är de ingen hemlighet längre! ;)



Tjock mage går jag ju redan i. Men nu fylls ju den ut av en bebis ist! Och jag är så lycklig! Och glad för att du ska nästan ha barn samtidigt! Ja och massa bebis saker blir de! ;)

De blir fint ett års kalas i nästa år ;)



Kramar

2010-01-05 @ 15:53:02
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback