Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey

Satt nyss och tittade på nyfödda på dt.se. Åh vad jag längtar tills vi får vår lilla bebis :)
Det finns inget bättre än att få barn!

Just nu tittar jag på Biggest Loser på 5an, gud vad duktiga dom är. Visst, dom har världens förutsättningar där dom är men ändå! Det är inte lätt att gå ner i vikt, den som säger att det "bara är att gå ner i vikt" har ingen aning om hur det är. Man blir så peppad när man ser såna som klarar sig så bra, efter graviditeten, då jäklar :)
Jag har fortfarande inte gått upp nånting i under den här graviditeten,
mina byxor är lika stora som för några veckor sedan när jag hade gått ner massor pga att jag inte kunde äta,
ska nog köpa mammabyxor snart iaf för det lär nog behövas om några veckor.
Mina linnen har blivit tajtare, men det är ju bara bra för då märker jag att magen faktiskt växer.
När jag gick med Hugo tror jag att jag hade gått upp ca 2 kg till v.20,
men de flesta kilona kommer ju senare i graviditeten.. så jag vet vad jag har att vänta mig. :)


Pappa Ronny nattar Hugo, dom är så söta när dom ligger i sängen och läser saga. :)
Hugo har blivit ännu mer trotsig och vill verkligen inte lägga sig, hade han fått hade han varit uppe halva natten.. så det är enklast att natta han så han somnar i tid och vaknar i tid dagen efter, speciellt om vi ska på dagis, annars blir han såå trött och orkar knappt gå upp vid 8.
Han har ju alltid varit en jäkel på att sova , men det är ju roligare att leka :p


Nu ska jag äta en hårdbrödmacka och titta på mer tv.

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: J

För 4år sen gjorde jag illa mig på en flaska som skar av nerverna i handen, gjorde en operation men de har tyvärr inte läkt som de ska, så har ingen känsel mellan 2 fingrar och de gör ont med jämna mellanrum men nu är de riktigt jobbigt för de sticker hela tiden och gör ont bara man nuddar i ;(

Hur mår du och magen?

Kram

2010-01-28 @ 20:17:44
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: w - ungtvåbarnsmamma

Jag håller med! :) det finns inget bättre en att få barn och få uppleva deras uppväxt. :)

2010-01-29 @ 07:45:30
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback