Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ÅÅåh.

Har nu flyttat ner.. delar rum med en men hon har dagsäng ifall hon behöver vila så det är inte säkert att hon ska hit alls.. skönt det..
Men jag vill att Ronny ska vara här.
Jag pallar fan ingenting ensam, så jävla jobbigt och jag önskar det vore annorlunda.
Paniken kommer, jag blir helt skakis, börjar gråta och nerverna är verkligen utanpå kroppen..
Jag ska försöka klara mig nån dag,
annars får han fan bo på hotellet som finns här för familjemedlemmar osv..
det är gratis..
men om han VILL vet jag inte, men om jag ska klara detta så kanske han måste.
Helt enkelt.
Jag ska liksom kunna vara mamma också, och om amningen ska funka så kanske jag behöver extra stöd så att jag inte bryter ihop hela tiden.. men vi får se..

Mjölken har då runnit till ordentligt.
Nu är det bara bebisarna som ska piggna till och orka äta..
idag har dom bara sovit och inte velat amma alls..
det känns inge kul..
dom hämtade hit mig vid 5 imorse, då ville Max tutta massor. Han har lärt sig mest av dem två.
Men idag känns som ett bakslag..
Vet att det kan bli så, och att det kan ta tid, men även att det kan ändras fort att bebisarna kan bli pigga och vilja äta massor.

Därför jag behöver stöd när det känns så!!

Jag som kände mig så stark innan förlossningen..
nu känner jag mig helt koko. Måste bero på alla hormoner och allt som hör till när man får barn,
jag är så osäker på allt..


Jag är glad att jag gick så långt som v.36+1 iaf, det är vanligt att tvillingar föds då, det är överfullt av tvillingar här på neo hehe.

Jag hoppas dom piggnar på sig nu och då kanske vi får åka hem typ på torsdag.
Då är dom en vecka gamla och runt då brukar folk få åka hem.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback