Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktig pojke.

Max har faktiskt ätit bra av mig idag, två gånger fick han pröva och då gick det bra, mjölken finns och han har fått i sig+ sond eftersom han antagligen inte fått i sig tillräckligt av mig..
Men Vicent har jag knappt fått pröva med..
Han har varit trött idag, kan bero på värmen.
Dom har legat i sån där en-bebis-plast låda hehe,
för att dom inte hade tillräckligt med tvilling-lådor,,
kasst tycker jag.. så dom har varit varma pga att dom har legat trångt..


Har inte så mycket att skriva,,
får se om jag har internet när jag har flyttat ner dit imorgon.
Annars så skriver jag väl när jag kommit hem..


Har mobilen iaf, fast vet inte om jag kan ha den på,, i själva neonataldelen får man inte ha den igång såklart, men på vissa rum fick man det..
jag kommer få dela rum med en annan, hoppas att det är nån man trivs med så dagarna funkar lite bättre.
Annars tvingar jag Ronny att vara här ändå haha.. nej då men,,
hade han haft körkort hade han kunnat åka hit på dagarna men..

aja.. hör av er :)

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback