Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fullt upp.

Gud va roligt det är nu när jag kan ha massa kläder igen :) Vart lite kris där på slutet då verkligen alla tröjor/toppar var för korta och det enda jag hade var någon enstaka tunika/klänning :p

Är såå skönt att vara icke-gravid kan jag lova! :)
Det känns verkligen i kroppen hur orörlig jag var, kunde ju knappt gå, så tungt, ont överallt, ischas från helvetet osv..
efter förlossningen fick nog kroppen en chock, magen var helt koko, jag kunde inte stå upp på nån dag, kändes som om alla organ var krossade, jättehemskt.
Och mina ben gjorde så ont,, Ronny fick skjutsa mig i rullstol överallt, haha vad kul det var ;)
nu när jag har varit ute och gått varje dag så känns det att musklerna har kommit igång igen,
träningsvärk har jag överallt, men det är SKÖNT :)

Bara allt har lugnat ner sig lite så ska jag börja träna igen.
Äta hinner jag knappt med nu för tiden, är aldrig hungrig heller, men äta bör man annars dör man, och om mjölken inte ska sina så måste jag stoppa i mig nåt då och då..

Amningen går sådär.. jag pumpar och dom får ersättning ibland..
det går ju åt endel åt två bebisar..
dom kan suga bra, men nu helt plötsligt sa dom på Neonatalavd att jag inte skulle amma eftersom vi inte visste hur mycket dom fick i sig..
blir tokig på dom, dom sa olika saker hela tiden..
är så glad att vi har kommit därifrån!
Vi fick en utvärdering som vi skulle fylla i om hur vi tyckte allt var på avd.
Jag skrev som jag tyckte, skiter i att dom vet att det är mina svar.
Vissa sköterskor var jättebra, medans vissa var riktiga idioter.


Aja.. nu ska bebisarna ha mat.
Sen åker vi till Selja på middag för Hans fyller år imorgon.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Ammie

ååå va ja saknar dig!

kan vi ses nån dag eller är det för tidigt??



Puss vännen <3

2010-07-13 @ 18:41:50
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback