Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag..

Inatt sov jag jättebra, så skönt!
Bebisarna åt vid 23, sen 03, sen sov dom till 7-8 och då gick Ronny upp med Hugo och matade bebisarna. Jag sov vidare till typ 10. Såhär många timmars sömn har jag inte fått på ett tag :)

Eftersom dom går upp så bra i vikt så tänker jag inte väcka dom var 3e timme nåt mer. det borde ju inte behövas.. dom vaknar ju när dom är hungriga och om man ska försöka väcka dom så äter dom ju knappt eftersom dom sover.


Ronny & Hugo är i Färnäs nu.. jag gav bebisarna mat för nån timme sen.. dom sover och jag ska försöka få ordning i min garderob/klädkammare.. allt ligger i en enda röra..
Senare ska vi gratulera lillebror Lars som fyllde 14 igår.

Sen är det kväller igen.. dagarna går fort.



Min lille Hugobus ! <3


Småttingarna :) Max & Vincent. <3

Kommentarer
Postat av: marlene

vad kul våra söner hade igår när vi hälsade på helen å hugo var där=) vi får ses någon dag så de får busa igen=) kram

2010-07-25 @ 09:58:55
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Marit

Hehe! vad söta dom är! Väntar på att bli bjuden hem till dej så man får se dom..

Är ej inne på internet längre knappt, är hemma hos mamma och pappa så du vet :)

Kramar

2010-07-25 @ 16:34:34
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Erika

vilka sötnosar du har!

2010-07-29 @ 22:05:00
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback