Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Morrn morrn!

söndag idag.. tiden går ganska fort ändå.. sitter här och pumpar och jag måste säga att jag är positiv till det här, mjölken börjar rinna till :)
så nu ska pojkarna bara lära sig att äta :)
ska snart äta frukost här på BB sen ner till dem och se hur natten har gått. om dom har utvecklat gulsot osv..
dom tuttar helt okej iaf, är lite trötta bara men dom växer ju varje dag så dom blir starkare.
Imorgon åker Ronny hem, då känns det mer okej psykiskt för mig att vara ensam hela dagarna..
måndag liksom och ny vecka..
så då ska jag flytta ner till neo-avd så jag är nära pojkarna och när amningen nu börjar funka så blir det ju matning på natten också. dom äter var 3e timme.
vet inte om jag kommer ha internet där men det märks väl.

hörs sen!
puss

Tack för alla kommentarer!! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

åh men så roligt för er! jag kommer ihåg den där tiden jag fick springa mellan bb & neo, oh my god! Vi blev kvar i 2.5 vecka. men dem är ju helt fantastiska nere på neonatal! grabbarna var ju rätt stora ändå för att vara tvillingar, skönt att dem är pigga och krya! kram på er

2010-07-04 @ 08:45:40
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Malin och Alfons.

Grattis till twinsen!

Måste vara jättejobbigt att inte få vara nära bebisarna hela tiden. Första tiden tror man ju att de ska sluta andas hela tiden eller allt annat sånt där nojjigt.

Hoppas ni får åka hem snart och att de mår bra!

2010-07-04 @ 10:40:13
URL: http://www.lisslo.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback