Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Myyys.

Hej hej.
Allt är bra här.. pojkarna mår bra och det vi väntar på är att amningen ska komma igång.
Gud vad mysigt det är att ha dom hos sig, är så tomt och konstigt att va uppe på bb medans dom är nere på neo-avd..
men vi är där ofta och myser :)

Vincent hade lite lågt blodsocker och fick dropp, det är tydligen vanligt, och det har dom sänkt nu, droppet alltså.

Jäklar vilken skillnad det är att byta blöja på dom och på Hugo haha.

Jag saknar Hugo såå.. men jag försöker intala mig själv att det är bara en liten stund i livet som vi är ifrån han nu, Ronny åker väl hem om nån dag men jag..
han har det bra hemma med mormor iaf. :)

Jag mår rätt okej, är konstig i magen, kan knappt stå upp ibland för det känns som om hela magen får sendrag.. men det går väl över. Är ju något lättare nu, inte lika framtungt hehe,
så det blir väl ovant..


Nån som har tips på hur man får igång amningen?? :)



Älskade barn, jag kan inte fatta att JAG har 3 barn, 3 söta pojkar.
Helt otroligt :)
Och jag fattar inte att jag klarade av att föda dom,, vilken grej. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback