Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdagen.

Är snart över.. det är väl onsdag idag? Är helt dagvild nu när ingen av oss har några särskilda rutiner.
Det tar ju ett tag innan man får rutiner när man har nyfödda bebisar + att Ronny har semester.

Vi tog en promenad till Helen & Ida i Färnäs, så Hugo har lekt lite :)
Jag tyckte det var jätteskönt att kunna gå så pass långt igen!!
och det var jättetrevligt att sitta och snacka lite om allt och inget :)

Jag har verkligen saknat att umgås med folk, isolerade mig dom sista 2 månaderna i graviditeten, orkade ju ingenting.. men det var skönt det med, synd bara att vissa typ vart sura på mig för att jag inte orkade.. men då ska ni testa att vara gravid med tvillingar så är ni nog tysta sen :p


Jag njuter av att jag inte är gravid längre. saknar inte ens magen eller sparkarna.
Det kanske kommer sen, men just nu så är jag glad att jag kan gå normalt och göra saker igen :D
Jag har ju mina älskade bebisar här ute så dom kan jag gosa med massor :)


Nu ska jag invänta tvprogrammet som handlar om BB, minns inte vad det heter.
hörs väl imorgon.

Hej hej :)










Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback