Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så de kan va..

Åh dryg natt.. hade världens huvudvärk igår så jag lade mig och försökte sova,, fick sova typ två timmar sen skulle bebisarna ha mat.. sen när dom ska sova igen så ska dom ha nappen, men dom tappar den hela tiden och då vaknar jag på en gång dom gör nåt ljud..
blir som en ond cirkel, sen kan jag fan inte sova..
så eftersom Ronny sover så bra på nätterna så får han gå upp med Hugo.
Jag har försökt sova mer men det är inte det lättaste när man har en myssjuk Hugo som vill se på nån bilfilm och ligga bredvid i sängen och babbla :p han pratar hela tiden ibland..
Alla säger att han är jätteduktig på att prata för att inte ens vara 3 år hihi :)

Dom gick iaf till Färnäs och jag & bebisarna är hemma..
ska göra oss klara snart, ska åka med mamma till Dollarstore och köpa tvättmedel och sånt..
skönt att åka med mamma ibland, få prata lite med nån om allt som snurrar i huvudet..

Imorse var Hugo en smurf.
Jag köpte ett skitsnyggt blått nagellack på H&M här om dagen,, som jag hade råkat glömma framme..
han har börjat ha ur allt, flaskor med bodylotion, osv..
han sätter sig under bordet på balkongen och gör bus :P
så jag får ställa allt högt så han inte når..

men imorse hittade han nagellacket och hade ur det. så han var blå överallt :p
tur det gick bort hehe..
och tur att nagellacket var billigt så det gjorde inte så mycket :P

Bara massa bus.. men det är kul att se vilka tokiga idéer dessa barn kan få ibland :)


nej nu har jag inte tid. hej hej.



Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

Tack ännu en gång gumman, såklart jag mår bra :D

2010-07-27 @ 13:18:49
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Veronica - Snart mamma ♥

Ja jag hoppas verkligen att jag slipper det.. Men det visar sig :)



Är allt bra med er? kram

2010-07-27 @ 21:31:36
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback