Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sötnosar!

Jag gick in på H&M och kikade om det fanns nåt fint till bebisarna,
brukar inte finnas så mycket i såna små storlekar där.. men jag kollade iaf..
Sen såg jag nåt annat. :)


Massa fina saker!
Åh vad shoppingsugen jag blev, jag vill köpa massa fint och göra det fint här hemma!
MEN tyvärr så finns inte pengarna just nu.. :(
Måste prioritera annat, vi behöver lite mer till bebisarna.. kläder har vi massor av nu tack vare alla presenter :)
Men det behövs ett till täcke & kudde, en babysitter, åkpåsar till hösten osv..
är snart dags för höstkläder också.. nu när Ronny ska vara pappaledig två månader så kommer hans inkomst bli mindre, min föräldrapenning är ju inte mycket att hurra för..
men sen, i november, borde inkomsten va som vanligt igen och då kanske vi kan köpa lite "onödiga" saker :)

Blir mycket nu i höst..
vi tänkte nog ha dopet i september, i Oktober fyller Hugo 3 så då ska ju pengarna läggas på han :) ,
sen är det nästan dags för alla julklappar ..
Vill inte vänta med dopet tills nästa år heller, känns som att det är för långt dit, pojkarna hinner bli så stora,, när vi döpte Hugo så var prästen tacksam över att vi gjorde det innan Hugo vart för tung haha.
( inte för att det är mitt problem om han inte orkar bära haha :P men.. )


Nej nu ska jag se på film innan jag ska sussa.

Hörs imorrn.




Kommentarer
Postat av: Anna

Barnens hus hade en del prematur kläder :)

2010-07-21 @ 11:01:07
URL: http://siennaa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback