Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

YES

vi har en lösning! :) Nu ska jag lära mig att sondmata, och imorgon flyttar vi + Ronny till patienthotellet som finns här, där vi kan bo alla 3 gratis :)
Vi får åka hem om vi vill, eftersom jag ska sondmata själv , men dom ska vägas varje dag och vi har inte råd att åka Mora-Falun så ofta..
gud vad skönt, då har jag det stödet jag behöver för att lyckas med att starta bebisarnas liv så bra som möjligt.
Dom är ju inte sjuka, så vi får liksom göra nästan vad vi vill.
Det är bara att dom ska matas och gå upp i vikt..

Så då kan vi bo där tillsammans med Ronny och förhoppningsvis börjar dom gå upp i vikt snart :)

Många tycker att jag är fjollig, men ni vet ju inte hur allt detta känns, så ni behöver inte yttra er på det sättet..

Detta kommer göra så att jag kan vara en bra stabil mamma, och dom får känna sin pappas närhet också.
Hade jag varit här ensam så hade jag inte kunnat vara lika bra som mamma och ta mig an den nya modersrollen på rätt sätt.

Jag önskar att mina nerver inte var såhär, men nu är det som det är och jag kan inte göra nåt åt det just nu så då är det bäst att göra det bästa av situationen som även är bra för bebisarna.

Hugo kan vara med min mamma några dagar till, han har det jättebra med henne / dom i Selja så :)


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Gud vad skönt :)

2010-07-05 @ 20:25:23
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Ammie

Gumman, du är verkligen inte fjollig! De e klart att alla känslorna spökar, jag hade nog också mått likadant om det var jag som var där, du är stark och modig! Dom som säger något annat ska bara hålla tyst!!! DU ÄR EN STARK OCH UNDERBAR MAMMA OCH VÄN!



kommer alltid att älska dig <3



Puss på er!

2010-07-05 @ 20:39:23
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Ellie

Gud så skönt att allt löser sig till slut :)

Och du får äntligen träffa Hugo också :)

Får se om vi ser varann där nere nå :0

Vet inte riktigt vart vi ska bo i morgon natt. Jag får ju på lasarett men det får nog inte Jörgen så får se hur vi gör med det hela om vi delar på oss eller bor på patienthotell båda två eller hur det blir. Det visar sig i morgon ........



KRAM

2010-07-05 @ 22:40:56

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback