Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bajsa på sig.

Hemma,, äntligen.. gud vad jobbigt det är att handla nu för tiden..
idag har jag fan ont överallt, och jag kan knappt gå eller stå ibland, det trycker så otroligt neråt så det känns som om man ska skita på sig haha.
Jäkla bebisar som bråkar med sin kära mor :p


Nu har vi iaf köpt en till madrass till ena spjälsängen, så nu har vi dom klara.
ska bäddas bara, men det gör jag sen, annars hinner det bli hårigt av katterna..
Dom ska ju såklart inte ligga där i men det är ju inte alltid man kan ha koll på det liksom,
så lika bra att vänta med bäddningen.

Köpte även amningsbh och amningsskydd, skönt att ha sånt hemma.

På jysk hade dom lite rea så Hugo fick en vattenpistol och ett badlakan med Cars på. Cars-tokig som han är :)

Sen handlade vi mat... och jordgubbar :) Så det ska jag mumsa i mig. Sägs vara bra med jordgubbar innan förlossningen eftersom dom är så nyttiga, så why not? :)




Vart är solen? Bara massa regn idag..


Kommentarer
Postat av: Sandra. mamma till isabelle och gravid

Hej. ja det är mysigt :)

v 34 nu (33+4) . tiden bara rullar iväg

2010-06-18 @ 14:22:35
URL: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback