Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Delete..

Jag tog bort det förra inlägget.. vet inte hur många som hann läsa men det skiter jag i..
Mari: Du hann kommentera, jag vet inte om Hugo har rätt att gå 8 tim på dagis, men det vill jag inte iaf.. tycker synd om barn som måste va på dagis så många timmar varje dag, och det skulle inte göra mig avslappnad iaf av att inte ha han här hos mig..
Jag har alternativet att inte behöva ha han på dagis så många timmar så då vill jag inte ha han där så länge heller.
Inte för att det är nåt fel på dagis. Men för att jag hellre vill ha tid tillsammans med han än att han ska vara där så länge..



Har setat här och kollat på Greys anatomy och bölat som ett barn.. dels för att det är sorgligt och dels för att jag är totalt trött i psyket..

ska snart sova och hoppas jag är mer stabil & utvilad imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kan FK kräva att barnen ska gå fulltid på förskola för att godkänna sjukskrivning eftersom om man är sjukskriven för man inte klarar arbeta klarar man inte heller ta hand om barn har jag hört men det beror nog lite på vart man bor också .

Men din sambo kan vara hemma med tillfällig FP eftersom du som "ordinarie" vårdare är "sjuk" .

Men jag har iallfall hört att man har rätt till hel tid på förskola om man är sjukskriven .

2010-06-16 @ 22:07:06
Postat av: jessica olsson

Men då är vi två som satt å böla igår. Fy fan vilket bra avsnitt. Nu måste man vänta :/

2010-06-17 @ 10:15:11
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback