Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dryg natt & bröllop.

Usch, vaknade inatt och hade så jävla ont i halsen, jag som aldrig har ont i halsen?!.
Sen ska man försöka somna om och har sån jävla halsbränna, ligger jag på höger sida så känner jag hur magsyran rinner i strupen.. på vänster sida går det bättre att ligga men ligger jag åt det hållet för länge så får jag så hemskt ont i höften & benet..
Ingenting är bekvämt.

Fick iaf sovmorgon idag, välbehövligt.
Så nu sitter jag här och äter en sen frukost..
det värsta med att få sovmorgon är att jag inte äter frukost i tid och dom hungerkänslorna som jag har när jag är gravid är hemska.
Men ibland så måste man få sova lite mer istället för att gå upp och äta i tid :)


Tittar på bröllops-snack på svt1, fattar inte varför dom har sånt verkligen hela dagen, vem orkar sitta så många timmar framför tvn och se det?
Jag ska iaf se vigseln, jag älskar bröllop oavsett vem det är som gifter sig ;)
Men även om detta är en historisk grej så tycker jag att det är lite väl mycket tjat om det hela.

Jaja..


Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Ja, det blir lite annorlunda med fisheye. Synd bara att man inte har råd med ett äkta, och inte hemmagjort. Haha.



Nej, mot TV:n. Snart vankas det bröllop. :D

2010-06-19 @ 13:47:01
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Karin O

Här är en illustration till gravidhunger:

http://gravidserier.blogg.se/2009/june/hunger-1.html



Lycka till!

2010-06-19 @ 17:40:32
URL: http://gravidserier.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback