Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=(

Sitter här och tänker på hur orättvist livet är.
Tänker på en av mina närmsta vänner som för bara någon vecka sen fick reda på att en av hennes närstående har cancer som spridit sig och den personen bara har nån månad kvar här i livet.
:(

Jag tänker på dig vännen, du vet iaf att jag finns här för dig när du behöver! ♥


Jag vet själv hur hemsk cancer är, min stackars farfar hade prostatacancer som spred sig till skelett osv.. HEMSKT att se hur dom lider. Usch.


När man minst anar det är det alltid något som smäller till en med ett hårt jävla slag.


Så man ska verkligen ta vara på dagarna & tiden man har tillsammans!


Jag älskar min familj & mina vänner massor, skulle nåt hända er vet jag inte vad jag skulle göra.


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-12 @ 22:49:06
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback