Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemma igen.

Det känns faktiskt skönt, nu har jag lite mer tid på mig att fixa vissa saker som ska hinnas fixas innan bebisarna kommer.
Och dom hinner växa lite till :)
Varje dag gör mycket nu, och varje dag som går är jag glad över, för det betyder att det blir (förhoppningsvis) mindre tid på bb sen när dom är födda. :)
Vill verkligen inte behöva vara där flera veckor när jag har Hugo här hemma också!


Dom tog en ctg-kurva och undersökte..
den där livmodergrejen man brukar kolla på med UL som man har gjort några ggr när man väntar tvillingar hade blivit kortare, och jag var öppen 1 cm.
Men det kan man ju vara ett tag.
Men så var det ju inte när jag var på UL sist, för snart två veckor sedan, så något har ju hänt iaf.
Ska på UL på torsdag igen så får se då om det har ändrats mer.

Men visst kan det hända grejer efter att någon har undersökt där nere och varit där och irriterat allt?
För jag har fan mycket ondare nu efteråt.
Hon kände huvudet på bebis 1 ;) coolt egentligen :)


Ja nu vet jag iaf hur det ligger till. Dumt att man måste ända till Falun för att kolla det, massa pengar som gått åt i onödan.

Jag fick då världens gulligaste barnmorska där, hon jag pratade med i telefon hade jag inte som tur var :p
Och nu vet vi vart vi ska när det väl är dags, om det inte blir ambulans.
Så det känns ju skönt. :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback