Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

är det varmt ute. :p Det skulle bli varmare idag än vad det var igår. Man ska väl inte klaga, det kan ju bli fult väder sen igen och då vill man ha sol :p


Hugo är på dagis iaf, jag gör ingenting.. vaknade vid 5 inatt som vanligt, sen tog det 2 timmar innan jag kunde somna om, sen skulle vi upp 8 så jag är lite trött..



v.36,, imorgon går jag in i v.37, tänk vad tiden har gått fort dom senaste veckorna. :)


Folk brukar fråga om bebisarna är på väg ner mot knäna haha..


Hugo satt och tittade och verkade fundera vad fan jag höll på med ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tACK HIHI :D



Hoppas det är för att hon borrar sig neråt :) hon ligger ju med huvudet neråt varje gång man varit hos BM bara att huvudet är "ruckbart"

Ja jag har små bristningar som jag vill få bort nu :D Gillar dom inte, men jag är glad över att dom är små :)

2010-06-29 @ 16:29:39
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Marit

OJ vilken mage du har nu :) Men nu är de då inte långt kvar.. Blir nog i morgon till jag fyller år ;) Förresten så får du komma på fika i morgon om du vill? :) Hör av dej bara så jag vet.

Svar: Nej nästan inga sammandragningar, händer ibland. Nee tror de är för tidigt ön att få samandragningar nu.. ;)



Kramar!!

2010-06-29 @ 18:40:20
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback