Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Krångel..

Jag måste erkänna att jag har lite ont i magen..
men jag vill liksom inte åka in..
Fan att Mora BB har lagt ner, tänk vad enkelt det hade varit att få åka på en koll nu en kväll som denna, visst att jag i mitt fall hade blivit skickad till Falun men man hade kunnat blivit undersökt iaf..
det känns så jäkla komplicerat att ta sig ända till Falun för att kolla och sen är det ingenting, då ska man hem igen osv.. man ska fixa skjuts, barnvakt, och man ska ORKA åka också, tar ju en stund att åka dit.. till sjukhuset här i Mora är det typ 2 min från oss om man åker bil..
jävla krångel.


Jaja,, ska bara slöa i soffan och se bland annat Ugly Betty.. får se om det är nåt mer kul på tvn?
Och jag hoppas på att jag inte får ont nåt mer ikväll.

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas smärtan ger med sig under kvällen nu ...

Förstår att du vill föda normalt .. det är ju en underbar kännsla :) aha gick din första bra alltså?

2010-06-15 @ 20:15:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Ellie

Oj då det kanske är på G!!!

Hur långt har du mellan värkarna och hur länge sitter de i?

2010-06-15 @ 20:17:39

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback