Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Igår trodde jag seriöst att allt kom igång, jag satt här och tittade på film typ hela kvällen,
sen lade jag märke till att jag hade haft ont så regelbundet, så jag började titta på klockan,
först kom dom precis varje halvtimme, sen efter några timmar vart det var 20e minut, sen var 10e minut, då vart jag nervös.
Jag tänkte att jag väntar på nästa värk och ser hur det känns, sen tänkte jag ringa Falun och se vad dom säger.
Men såklart då avtog allt :p
Ganska skönt ändå, jag var så trött så att det inte kom igång då och att jag fick sova var guld värt.
Men jag har haft sån där mensvärk inatt och idag, så vem vet vad som är på gång.
BM sa att mensvärk kan vara värkar, jag har ont liksom hela tiden, men när dom är tillsammans med sammandragningarna så skulle jag ringa..
Igår tog jag det lugnt hela dagen, ändå fick jag så ont. Annars får man ju lätt förvärkar om man har ansträngt sig mycket under dagen..

Jag har faktiskt en känsla av att nåt kommer hända snart.
Det är så mycket som tyder på det..
All smärta jag har haft dom senaste veckorna, och mensvärken som jag haft i typ en vecka blir starkare och starkare, och min mage har varit helt koko. Inte dålig i magen på det sättet,
men magen låter som en björn haha, så har det aldrig varit förr. Vet inte om bebisarna kanske kommer åt tarmarna så att det bli ljud på nåt sätt :p
Äh det behöver ju inte betyda nåt. men vem vet.

Jag hoppas nästan, är i v.36 (35+3) idag så det är ju faktiskt helt okej om dom vill ut snart..
Imorgon är det exakt en månad till BF, och tvillingar brukar vilja ut en månad innan.

Idag ska jag ta det lugnt igen, fixa lite med foton eller scrappa lite..
måste spara på energin IFALL det blir förlossning snart. :)


Vad ska ni göra idag? Alla lär väl va bakis? :p



Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 34

Jaha okej :D

Men om bebis 1 är fixerad, kommer bebix 2 ut direkt efter?:P

2010-06-26 @ 12:52:33
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Ellie

Du har det bra du som kan föda normalt. Jag önskar att jag fick det med men mina är ju så himla envisa :(

Nu har jag max 11 dagar kvar :) Känns hur underbart som helst, börjar se ett slut på detta nu :D



Idag gör jag inte så mycket... Vart sent igår då vi var på fest, känns nästan som om jag supit hela dagen igår med :o

2010-06-26 @ 14:29:20
Postat av: nathalie - gravid vecka 34

Jaha okej då förstår jag :)

Man vet ju inte så mycket om tvillinggravidteter när man bara han 1 i magen!:D

2010-06-26 @ 16:31:53
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

Ja jag har pratat med henne om det, men här gör de typ inte hinnsvepning och sånt förräns man har gått över tiden :(

2010-06-26 @ 19:13:15
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback